torsdag 6. januar 2011

Trivsel

Jeg flyttet til Tingvoll i mai. Det er en liten plass hvor folk er opptatt av økologisk landbruk og hva naboen holder på med. Det er ikke stort å gjøre her nå som vintermørket har lagt seg. Derfor tenkte jeg at jeg måtte finne på noe å gjøre slik at jeg ikke skulle kjede meg. Det handler om trivsel. Kjeder man seg, trives man ikke! Og jeg vil jo trives her.

Jeg er nok kanskje over gjennomsnittet opptatt av naturen og de mange fantastiske artene som finnes ute i den store verden. Men jeg har mange andre interesser og. Denne bloggen blir en blanding av alt jeg tenket på, er opptatt av og interessert i. Håper jeg kan inspirere folk til å se alt det fantastiske verden har å by på. Se bare her; er det ikke fint i Tingvoll tidlig på morgenen?!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar