mandag 7. januar 2013

Ferien min...

...litt av den i hvert fall!


1. Den gamle løa på Steinsvåg.
2. Jeg klarte å holde meg våken til midnatt på nyttårsaften (!) og bestemte meg for at jeg ikke skulle ha noen nyttårsforsett i år. I stedet ble det et nyttårsønske; i år ønsker jeg å bli frisk nok til å være med på Oslo marathon (en halv en da!)...kanskje litt ambisiøst, men skitt au!
3. Utsikt fra bergensbanen i fart.
4. En av sikkert hundre mince pies jeg stappa i meg i løpet av jula. NAM!
5. Vi hadde et finfint juletre i år om jeg så skal si det selv ;)
6. Soria moria, aka Hallingskarvet i solskinn.
7.Utsikt fra bergensbanen i fart.
8. Julemorgen på Steinsvåg.
9. En litt fortvila gutt som ikke synes det er noe gøy med alle klærne en må ta på seg når en skal ut i snøen. Tror det ble litt bedre når han fikk prøve aking for første gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar