mandag 7. januar 2013

1/52 Utsikt fra kaffekoppen


Da jeg begynte å blogge her var tanken at jeg skulle vise fram hverdagen min i Tingvoll siden jeg bodde så langt unna venner og familie. Nå bor jeg ikke fult så langt unna (Bergen), men jeg har fortsatt lyst til å dele litt av hverdagen min med dere - selv om den kanskje ikke er så super spennende. Jeg tenkte at jeg kunne vise dere utsikten fra kaffekoppen min en gang i uka i et år. 52 kaffekopputsikter, altså.

Jeg begynner en dag for seint med utsikten fra plassen min i hjørnet av sofaen hvor jeg tilbringer mye av tiden min. Her ligger jeg og leser, ser på film, hører på musikk og hviler de dagene jeg ikke er på jobb og de fleste kvelder. Det er en veldig behagelig sofa, så det er ikke så aller værst. ;)

1 kommentar:

  1. Flott at du er igang igjen:) og fin kaffekopp - var det julenissen som kjøpte den...?

    SvarSlett