mandag 7. mars 2011

Nye knagger

Jeg har ønska meg noen knagger på rommet mitt en god stund nå, men ikke funnet noen jeg liker. Forrige søndag gikk jeg en tur i skogen og kom over noen bjørkegreiner i grøfta. "Perfekt for knagger!" tenkte jeg. Og heldigvis er jeg av den praktiske sorten og går med lommekniv i veska. To pinner med knagger blei spikka, noe som resulterte i blåmerke på tommelen og en enorm blemme på lillefingeren (kontorhender, eller??!!). 

Etter noen dager med tørking under vedovnen har den ene kommet seg opp på veggen - jeg hadde desverre bare en spiker, så den andre får vente til jeg finner en til. Synes den blei fin, jeg. 



Jeg og Magnus reiser til Marrakech i morgen og vi gleder oss til å slappe av i deilige vårlige temperaturer og god mat. Det blir godt etter noen lange vintermåneder.God mandagskveld ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar