tirsdag 5. april 2011

Skjorta

På søndag var jeg på min første topptur på telemarkski, og man kan vel si at den ikke var helt vellykka. Jeg nådde aldri toppen av fjellet og kjørte ned med fellene på. Pingle eller!? Haha!


Dette er Skjorta (ca. 1600 moh) og utsikten min fra solveggen på setra nedenfor. Jeg kavet meg opp til rett over trelinja på steinhard skare før jeg måtte snu. Etter et fall (i typisk kløna stil) fikk jeg litt panikk og tenkte at det egentlig ikke var så trygt å gå lenger ettersom jeg er no ustød på ski fra før av og det var null feste eller bremse muligheter på skara. Resten av turfolket la igjen skia sine og gikk på beina opp på toppen mens jeg seilte forsiktig ned på fellene. Resten av dagen koste jeg meg i sola på en nydelig fjellseter med utsikt over sundalsfjella og romsdalsfjella. Superfint! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar