mandag 8. april 2013

Big news


Store ting skjer her i gården for tida. Vi skal flytte på landet! Nærmere bestemt på Lysekloster i Os. Da blir det litt lenger å pendle til jobb, men mye kortere å pendle til skogen og sjøen. Gleder meg til jeg kan våkne hver morgen og se ut på Lysefjorden i morgen lys!

Vi har nesten kommet oss over det første "sjokket" av å virkelig tre inn i de voksnes verden, men det føles fortsatt litt rart. Det er noe med å "shoppe" for flere millioner på en dag som gir en litt rar følelse i magen. Heldigvis har vi et par måneder til å bli vant med både å være voksen (hvert litt mer voksen) og tanken på å være gjeldsslave før flyttingen braker løs.

Det er bare en ting som plager meg, og det er at adressen min blir Søvikneset. Lurer på om det går an å søke kommunen om å få endra veinavn på etisk grunnlag?! Det er jo ikke bra med veinavn som er forbundet med så dårlig moral! (Hihi, må vel tåle det siden jeg nå skal bo i en Frp-kommune!)

2 kommentarer: