lørdag 30. mars 2013

Skryteinnlegg

Noen ganger må det være greit å skryte litt på bloggen. Og i dag føler jeg at jeg har god grunn til det. Jeg har ikke kunnet gå noe sælig på ski på over halvannet år fordi jeg har vært sjuk. Men, i går kom jeg meg opp på Blefjell, verdens fineste fjell, og gikk inn til Strutåsen. Og det med et knekt ribbein! (Jeg så nok litt rar ut der jeg gikk med bare en stav, men skitt au, jeg kom meg ut!) Det gikk sakte og var ikke så langt, men det er en skikkelig milepel for en som har vært sofagris så lenge. Jeg begynner nesten å tru på at jeg virkelig kommer til å bli helt frisk igjen. Herlig!


Strutåsen er målet for de aller fleste skigåere på Blefjell og det så ut som reine fugleberget da vi kom fram. Og til og med KV-musikken var der for å underholde med ompa-musikk. Føltes nesten som å være i alpene. Ingen ting slår påskefjellet! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar