tirsdag 6. mars 2012

Langtidsprosjekt

For snart ett og et halvt år siden begynte jeg på et hekleteppe. Det var et prosjekt som skulle redusere mengden restegarn jeg har (en gigantisk eske som jeg ikke helt veit hva jeg skal gjøre med fordi det er ikke plass til den noe sted). Det har omsider blitt et ferdig teppe, men siden jeg gikk tom for restegarn halvveis og måtte kjøpe mer garn for å bli ferdig sitter jeg nå igjen med nesten like mye restegarn som jeg startet med. Det skal sies at jeg var litt streng på fargene jeg skulle bruke, så det er derfor jeg gikk tom. Men, uansett, jeg er fornøyd med teppe tiltross for at jeg fortsatt på finne på noe med restene. Det blir godt å ha til sommeren når jeg skal ut i felt igjen. 


1 kommentar:

  1. Så fint det ble. Det er et alt for stort tolmodighetsprosjekt for min del. Jeg er enda ikke ferdig med fana-genseren jeg startet på for 2år siden.

    SvarSlett